Zakres obowiązków

CENTRUM STOMATOLOGII W CIECHANOWIE poszukuje dynamicznego i zorganizowanego Koordynatora/Managera do pracy w naszym zespole. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie sprawami organizacyjno-administracyjnymi oraz pełnienie funkcji recepcji w razie potrzeby.

Zakres obowiązków:

·         Pełnienie funkcji recepcji (przy pełnym etacie)

·         Załatwianie bieżących spraw administracyjnych

·         Wprowadzanie danych do tabel analiz finansowych

·         Wprowadzanie danych o ilości przepracowanych godzin przez pracowników

·         Tworzenie zestawień prac protetycznych i ortodontycznych

·         Układanie grafików pracy asysty i recepcji

·         Nadzorowanie urlopów pracowników

·         Otwieranie grafików pracy dla higienistek

·         Przygotowywanie faktur dla księgowej

·         Kontakt z firmami zewnętrznymi, m.in. Znany Lekarz, firmy marketingowe

·         Komunikacja z pracownikami i kontrahentami

·         Przygotowanie rozliczeń dla Lekarzy

·         Wdrażanie nowych pracowników

·         Realizowanie strategii firmy

·         Rekrutacja nowych pracowników

·         Pilnowanie terminów faktur i opłacanie

·         Rozwiązywanie spraw z trudnymi pacjentami

·         Przekazywanie informacji między Lekarzami

·         Bycie „contact center” w ważnych sprawach

·         Kontakt z biurem księgowym

·         Udział w przygotowywaniu umów dla nowych pracowników i nadzorowanie istniejących

Wymagania

Forma i warunki współpracy:

·         Forma zatrudnienia: preferowane B2B, możliwość UOP

·         Wynagrodzenie: 7000 zł brutto (UOP), B2B +10%

·         Premia: brak w pierwszych 6 miesiącach, następnie od 500 zł do 1000 zł brutto miesięcznie w zależności od wyników

·         Miejsce pracy: Ciechanów

·         Wymiar czasu pracy: ½ etatu lub cały etat

·         Narzędzia pracy: telefon, laptop

Wymagania:

·         Wykształcenie wyższe kierunkowe/podyplomowe (administracja, zarządzanie)

·         Doświadczenie recepcyjne (min. 3 lata)

·         Doświadczenie kierownicze / administracyjne (min. 2 lata)

·         Znajomość branży medycznej

·         Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym

·         Umiejętności analityczne, systematyczność

·         Świetna znajomość obsługi komputera

·         Umiejętność oddelegowywania zadań i kontrolowania pracowników

·         Samodzielność, nastawienie na cele

·         Wysoki poziom kultury osobistej i obsługi pacjenta

·         Zdolność do skutecznego przekazywania informacji i instrukcji

·         Kreowanie pozytywnej atmosfery pracy

Oferujemy

Zapraszamy do kontaktu oraz aplikowania:

Tel. 731 644 255

E-mail: rekrutacjaoqp3@gmail.com

 

W nadsyłanych CV prosimy o zawarcie klauzuli:

„Wyrażam zgodę dla OQP.agency sp. z o.o. na przetwarzanie podanych przeze mnie w dokumentach aplikacyjnych danych osobowych dla potrzeb związanych z realizacją procesu rekrutacyjnego na stanowisko Manager/Koordynator oraz przyszłych i nieokreślonych na obecną chwilę procesów rekrutacyjnych, które odbędą się w okresie najbliższych 5 lat.

Każdą z wyrażonych wyżej zgód mogę w każdej chwili cofnąć. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest OQP.agency Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (01-142), przy ul. Sokołowskiej 7/8.”

Work Level
stacjonarna
Employment Type
Kontrakt
Obowiązuje do
24 stycznia, 2025
OQP Agency
Zobacz profil